Hey derude..
Da jeg skal til at planlægge de næste ungdomsarrangementer, ville det være rart hvis der var nogen som havde nogle ideer Er der noget som du kunne tænke dig kom på programmet så skriv her, eller til min mail: ida.j.engblom@gmail.com så vil jeg se om det er noget jeg kan få arrangeret
Venlig Hilsen Ida Engblom
nogle med forslag til kommende ungdomsarrangementer?
Forumregler
Få mere information om det at være ung med stomi i artiklen Ung og stomi. Du kan også kigge forbi Ungdomsgruppen
Få mere information om det at være ung med stomi i artiklen Ung og stomi. Du kan også kigge forbi Ungdomsgruppen
-
- Årgang: 1947
- Stomi siden: 2007
- Geografisk sted: Fredericia
Re: nogle med forslag til kommende ungdomsarrangementer?
Ud at køre go-kart, det er sjovt for alle
Med venlig hilsen
Steen
Steen
hej
noget ved kbh og gerne go kart ja eller i herlev kan man spille minigolf:) eller en tur ud med bus til et slot eller noget andet:)
Jeg har ikke stomi mere men følger stadig med herinde, er man så stadig velkommen?
noget ved kbh og gerne go kart ja eller i herlev kan man spille minigolf:) eller en tur ud med bus til et slot eller noget andet:)
Jeg har ikke stomi mere men følger stadig med herinde, er man så stadig velkommen?
man er altid velkommen til arrangementer, hvis man er Copa medlem
- Lasse
- Årgang: 1981
- Stomi siden: 2010
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Hej Ida
Jeg kan helt sikkert støtte op om Steens forslag, gokart er altid sjovt ! … hvis altså der kommer nogle tilmeldinger
Ida, skal du kigge på de større arrangementer, var Lalandia turen meget sjov og kan helt sikkert sagtens gentages igen... - vi fik jo slet ikke set Legoland som lå lige ved siden af!
Et lignende arrangement kunne også laves i forbindelse med Fårup el. Djurs sommerland
Kan vi komme ud over Danmarks faste rammer kan en udlandstur måske arrangeres … Måske Lisseberg i Sverige eller Disnyland i Paris … - eventuelt også møde det pågældende lands unge stomister hvis det kan arrangeres.
Lasse
Jeg kan helt sikkert støtte op om Steens forslag, gokart er altid sjovt ! … hvis altså der kommer nogle tilmeldinger
Ida, skal du kigge på de større arrangementer, var Lalandia turen meget sjov og kan helt sikkert sagtens gentages igen... - vi fik jo slet ikke set Legoland som lå lige ved siden af!
Et lignende arrangement kunne også laves i forbindelse med Fårup el. Djurs sommerland
Kan vi komme ud over Danmarks faste rammer kan en udlandstur måske arrangeres … Måske Lisseberg i Sverige eller Disnyland i Paris … - eventuelt også møde det pågældende lands unge stomister hvis det kan arrangeres.
Lasse
Mvh. Lasse Bønnerup
Bare nogle hurtige tanker - de gratis.
Rundtur/gåtur i frederiksborg slotshave. Slå os ned et flot sted i haven og nyde en frokost sammen. Måske afslutte med en sejltur på søen - koster ca 20-30 kr.
Tage en strandtur, igen med picnick og måske en vandretur.
Bowlingstur
En kortere cykkeltur.
Paintballtur, hammer sjovt!
Til Middag hjemme hos - vi mødes og laver noget god mad til hinanden. Er vi mange så kan vi bytte rundt.
En tur hvor børn og partnere er med også.
flere stråtanker skal nok dukke op:-)
Håber andre får ideer.
Rundtur/gåtur i frederiksborg slotshave. Slå os ned et flot sted i haven og nyde en frokost sammen. Måske afslutte med en sejltur på søen - koster ca 20-30 kr.
Tage en strandtur, igen med picnick og måske en vandretur.
Bowlingstur
En kortere cykkeltur.
Paintballtur, hammer sjovt!
Til Middag hjemme hos - vi mødes og laver noget god mad til hinanden. Er vi mange så kan vi bytte rundt.
En tur hvor børn og partnere er med også.
flere stråtanker skal nok dukke op:-)
Håber andre får ideer.
Stomi 12maj 2010 - stomiinfo.dk
-
Intet paintbaal til mig, hvis jeg bliver ramt i maven er jeg færdig som popsanger de næste mange månder haha.
Men vil gerne ud og spise igen, eller ud og skøjte
Men vil gerne ud og spise igen, eller ud og skøjte